Сьогодні все рідше зустрічаються справжні рамні автомобілі. Повільно, але впевнено, всі переходять на паркетники. Але класичні рамні позашляховики завжди матимуть певний попит. І якщо Ленд Крузер дорогий, то можна звернути увагу на корейських виробників, наприклад SsangYoung.
Позашляховик Рекстон з'явився в компанії Санг Йонг в дві тисячі першому році. Модель базувалася на вузлах і агрегатах Мерседес МЛ і отримала своєрідний дизайн від корейців.
У дві тисячі другому році з'явилося друге покоління, яке по суті було рестайлінгом першого. Зовнішність Санг Йонг Рекстон вже була не така ексцентрична, але все ще залишалася далекою від ідеалу.
У дві тисячі дванадцятому році з'явився третій Rexton, і цього разу, образ позашляховика помітно покращав. Але, Санг Йонг Рекстон виявився дуже популярним - німецький Мерседес по корейської ціною! Занадто хороша пропозиція, щоб акцентувати увагу на зовнішності. Отже, Санг Йонг Рекстон віроблявся не тільки в Кореї, але і в Росії, Україні і навіть на Шрі Ланці.
Які можуть виникнути проблеми з Санг Йонг Рекстон
Санг Йонг Рекстон з буквою "W" на кузові вважається моделлю третього покоління. Але по суті, він є логічним продовженням другого покоління. Тому і проблеми по кузову у цього SsangYoung Rexton все ті ж самі. Капот, крила, стійки лобового скла і приховані порожнини - всі вони зовсім не люблять вітчизняні реагенти і сіль на дорогах взимку.
Фарба на рейлінгах Санг Йонг Рекстон часто облазить. Фари мутніють не так як раніше, а лобове скло SsangYoung Rexton W залишилися такими ж проблемними - холодне лобове скло Санг Йонг Рекстон може тріснути, якщо включити підігрів щіток, тому попередньо, потрібно спочатку прогріти лобове скло.
Є деякі складності з рамою Санг Йонг Рекстон - ресурс передніх подушок становить, як правило, п'ятдесят чи шістдесят тисяч кілометрів. За необхідністю, їх можна купити на розборці.
Корозія він номерів, через невдале розташування - класична проблема SsangYoung. Після покупки SsangYoung Rexton необхідно відразу вжити заходів щодо додаткового захисту він номера від корозії, а при купівлі вживаного SsangYoung Rexton - перевірити його збереження.
Салон Санг Йонг Рекстон досить простий і довговічний. Електрика особливих нарікань також не має в силу своєї простоти, тим більше, що вся електрика вироблена або в Німеччині, або за німецькою ліцензією. Найбільш вразливим місцем з електроустаткування може бути генератор. Щоб заощадити на покупці нового, на розборці Євромоторс є генератори, вироблені на тому ж заводі, але за зниженою ціною.
Бензинові агрегати SsangYoung Rexton ніколи не відрізнялися динамічністю, тому в третьому поколінні SsangYoung Rexton вони були виключені. Популярністю користуються дизельні двигуни - 2 л (155 к.с.) і 2,7 л (165 к.с.). У разі необхідності заміни двигуна, його вартість може бути більш вигідною за рахунок покупки такого на розборці.
Трансмісія на Санг Йонг Рекстон пропонується така - або п'ятиступінчастий автомат, або п'ятиступінчаста механіка. На підтримку власників Санг Йонг Рекстон компанія Євромоторс пропонує контрактні б/в трансмісії з розборки в Європі.
З огляду на якість, дизайн і ціну, прямих конкурентів Санг Йонг Рекстон не має, але в якості альтернативи, можна розглянути Hyundai Santa Fe або Kia Sorento, що правда, вони не рамні. На розборці можна підібрати не тільки рідні деталі моделі.
Розборка компанії Євромоторс знаходиться в Італії, де розбирають європейські машини. Доставка контрактних б/в запчастин здійснюється з Києва по всій Україні.