Ремонт або заміна крила, що краще?

Ремонт або заміна крила, що краще?

Кузовні деталі - одні з найдорожчих і вразливих до пошкоджень деталей автомобіля, але переплачувати за ремонт цих запчастин нікому не хочеться. Слід знати, які бувають види пошкодження кузовного крила, за яких обставин вони з'являються, коли їх можна ремонтувати, а коли потрібно замінити.

Види пошкоджень крила кузова авто

Існує два основних типи пошкодження крила: експлуатаційні та аварійні.

Експлуатаційні - такий вид ушкоджень з'являється при безпосередньому використанні автомобіля. Навантаженість автомобіля, динамічні навантаження під час руху, нерівне дорожнє покриття, вібрації від мотора тощо. Все це можна приписати до «експлуатаційних» причин деформації і пошкоджень кузовних деталей.

Запобігти такий вид ушкоджень можна лише якщо взагалі не використовувати машину, але, так як здебільшого авто - засіб пересування, а не розкіш, цей варіант виключається. Якщо ретельно стежити і доглядати за кузовом, проводити ремонт при найменших натяках на дефекти, можна в рази збільшити його термін служби.

Аварійні пошкодження крила, що виникають при ДТП. Практично всі такі ушкодження вимагають виконання ремонту, найчастіше дуже серйозного і дорогого. Чим швидше була швидкість авто перед аварією, тим масштабнішим вийде ремонт.

Крила автомобіля займають друге місце за частотою ушкоджень серед інших деталей кузова, особливо часто страждають передні. На них часто з'являються подряпини та інші деформації, але вони дуже добре піддаються різним видам ремонту.

Дефекти і поломки крила поділяють на 3 види серйозності:

1. Легкі - наявність не глибоких і дрібних подряпин, які не зачіпають ґрунтовку. Їх найчастіше усувають за допомогою полірування за короткий проміжок часу.

2. Середні - глибокі подряпини, які пошкодили ґрунтовку і сягають металу. Усувають таке, зазвичай, шляхом повного або часткового фарбування.

3. Важкі. У важких випадках необхідно виконати рихтування крила. При пошкодженні більше половини площі розміру крила, є сенс повністю замінити його або рихтувати, якщо це доцільно. Значно зручніше буде відновлювати деталь якщо зняти її з машини. Якщо завдана шкода крилу не дуже велика, то його можна не знімати, тоді буде актуальним фарбування машини переходом або плямою.

Часто після фарбування крила, на стику з капотом помічається різниця у відтінку. Щоб усунути або мінімізувати таку різницю, робиться частковий перехід за межі крила. При розтягуванні неспівпадаючого відтінку по поверхні деталей, контраст поступово зникає.

Шпаклівка крила

Перш ніж приступити до шпаклівки, пошкоджені ділянки зачищають до металу. Роблять це за допомогою болгарки і абразивного круга. Потім знежирюють і наносять шпаклівку. Коли висохне - обробляють наждаком, бруском або машинкою, дивлячись по ситуації. Цей процес проробляють до повного усунення дефектів.

Велика частина автомобільних шпаклівок представляють собою двокомпонентну суміш з маси і затверджувача, які змішуються перед початком робіт. Є також ще і спеціалізовані, універсальні і армуючі складові. Вибір і перевагу шпаклівки залежить від поставлених завдань. Коли необхідно нанести товстий шар, більш 5 мм, тоді застосовується армована шпаклівка, до її складу входить синтетичне і скловолокно. При завершенні вирівнювальних робіт використовують тонкодисперсну. Завдяки їй виходить більш гладка поверхня і мінімізується кількість відкритих пор.

Грунтовка крила

Після виконання шпаклювальних робіт, крило знежирюють і грунтують в два або три шари. Кожен наступний шар буде товщим і щільнішим попереднього. Слід не забувати робити перерви в часі між нанесенням шарів, приблизно 5-10 хвилин, щоб грунтовка могла висохнути. Через добу можна починати обробку грунту за допомогою наждаку.

Фарбування крила

Перед фарбуванням слід ізолювати основну поверхню авто захисною плівкою, паперовим скотчем або газетами. Потім ретельно все знежирити і починати фарбувати. Перший шар наноситься рівномірно і плавно. Акрил може залишати патьоки, а металік залишає смуги при різкому розпиленні. Між шарами також, як і з ґрунтовкою треба витримувати паузи 1-15 хвилин, для того щоб поверхня встигла висохнути.

Якісно відремонтувати і відновити крило часто коштує досить дорого, і може зайняти тривалий час. Якщо пошкодження серйозні, наприклад після сильної аварії, то простіше буде повністю замінити крило. Але нові оригінальні крила, особливо на автомобілі, які випускаються недавно, дуже висока ціна. Тому багато автовласників і схиляються до ремонту і відновленню старого. Але куди вигідніше буде взяти оригінальне б/в крило в хорошому стані і потрібному кольорі. Але купувати такі деталі потрібно тільки лише у перевірених магазинах або продавців, які мають багато позитивних відгуків, досить довгий час присутності на ринку і гарантію на свій товар.

Компанія Euromotors пропонує своїм клієнтам багатий вибір контрактних б/в запчастин за вигідною ціною. У нас є безліч крил на більшість моделей автомобілів. Весь наш товар поставляється з Європи, розмитнюється і легально ввозиться на територію України. Перед продажем кожна деталь ретельно оглядається на предмет наявності дефектів. Знаходимося більше семи років на ринку і маємо безліч позитивних відгуків від покупців. Наші менеджери допоможуть вам підібрати запчастини конкретно під ваш автомобіль. Даємо гарантію на товар протягом чотирнадцяти днів. Здійснюємо доставку по всіх областях і містах України в найкоротші терміни. Склад видачі розташований в місті Київ, проводимо доставку товару на адресу клієнта.

Останні статті: