Як вибрати і перевірити б/в АКПП

Як вибрати і перевірити б/в АКПП

Автоматичні коробки перемикання передач були розроблені для того, щоб прикладати менше фізичних зусиль та надати полегшене керування автомобілем. Це дозволяє водієві менше втомлюватися в дорозі, тому що не потрібно зосереджуватися на тому, щоб стежити за моментом перемикання передач - АКПП робить все самостійно.

Спочатку АКПП були великою розкішшю, оскільки вони трохи складніше і дорожче в розробці, ніж механічні КПП. Але за останні десятиліття індустрія легкових автомобілів стрімко набирає обертів і АКПП в наш час досить впевнено конкурує з "механікою", поступово витісняючи її. Багато виробників практично не використовують механічну трансмісію при розробці автомобілів середнього і високого класу і встановлюють її тільки на бюджетні авто.

Для того, щоб АКПП працювала впевнено і надійно, необхідно своєчасно проводити технічне обслуговування, а саме:

  • продіагностувати стан АКПП;
  • замінити масло;
  • замінити масляний фільтр.

Але нерідкі випадки того, що АКПП виходить з ладу і вимагає втручання у вигляді ремонту або заміни. Ремонт АКПП включає в себе заміну зношених деталей. Але ремонт не завжди допоможе усунути проблему, оскільки запчастини можуть попастися неякісні і тільки посилять проблему. Це ставить під сумнів доцільність проведення ремонту та власник шукає інший шлях вирішення проблеми. Цим шляхом є заміна АКПП на нову або ту, яка вже використовувалася раніше. Використані АКПП бувають б/в або контрактні.

Відмінність контрактної акпп від б/в

Б/в АКПП - це трансмісія, яка використовувалася на старому автомобілі і надійшла в продаж без підтверджених даних про реальний пробіг і стан. Причину, з якої авто потрапило під розбір, майбутній покупець не зможе дізнатися і гарантії на таку запчастина не може бути.

З контрактною АКПП все кардинально відрізняється. Контрактна коробка передач - що це? Контрактна коробка автомат - це оригінальна запчастина, що знімається з автомобіля, який експлуатувався на дорогах європейської країни і надійшов на розборку через вік, в результаті несправності або ДТП.

Як правильно вибрати контрактні АКПП

Контрактна коробка передач дозволяє вирішити проблеми, які можуть виникнути з трансмісією на автомобілі, тому дуже важливо знайти правильний підхід при виборі контрактної АКПП і переконатися в якості та стані запчастини. Як вибрати контрактну АКПП? Знайти хорошу АКПП, що може прослужити довго і забезпечить високу продуктивність, - складна справа. Перевірка АКПП перед покупкою може забрати чимало часу. Але воно того варте!

На що звернути увагу

Вибирати контрактну АКПП потрібно уважно і не поспішаючи.

Як перевірити АКПП при покупці? Перевірка перед покупкою - процес, який вимагає уважності. Важливо подивитися на якість, так як незалежно від марки або моделі автомобіля, АКПП повинна мати хорошу якість. Завдяки цьому, можна не тільки переконатися, що трансмісія буде працювати на високому рівні незалежно від дорожніх умов, а й отримати максимальне задоволення від керування автомобілем, що дуже важливо для довгих поїздок.

Як перевірити роботу АКПП? Огляд окремих елементів контрактної АКПП допоможе упевнитися в працездатності запчастини. Від її стану буде залежати подальша працездатність трансмісії.

Також важливо враховувати ціну запчастини. Ціна контрактної АКПП безпосередньо залежить від репутації виробника, марки і моделі автомобіля. Якщо шукати коробку передач для свого авто, необхідно переконатися в тому, що обрана деталь має якісні комплектуючі.

Помилки при виборі АКПП

Вибір контрактної автоматичної трансміссії досить складний і вимагає посиленої уваги покупця. Під час підбору, потрібна точна інформація про ту автоматичну коробку, яка була встановлена на автомобілі до заміни. Необхідно знати VIN-код автомобіля або ж номер коробки передач за оригінальним каталогом.

Якщо допустити помилки під час підбору АКПП, можна зіткнутися з такими проблемами:

  • автоматичні коробки передач можуть мати відмінності внутрішніх комплектуючих, через це частина механічних елементів буде різна (в більшості випадків це зустрічається в моделях, які піддавалися рестайлінгу);
  • параметри кріплень не збігаються;
  • внутрішні комплектуючі АКПП повністю можуть збігатися, але є відмінності в кріпленні корпуса коробки передач (проблема не критична, вирішується за допомогою установки корпусу зі старою коробки передач);
  • неправильне підключення автоматичної коробки передач;
  • АКПП з однаковим маркуванням можуть мати відмінності параметрам датчиків і не зможуть бути взаємозамінні (проблему можна вирішити установкою датчиків зі старої АКПП);
  • різні передавальні числа.

Коробки для азіатів (список марок Honda, Hyundai, Toyota та ін.)

Виробники легкових автомобілів з країн Азії не соромляться встановлювати автоматичні коробки передач на свої автомобілі. Більшість нових моделей зараз отримують "автомат", а не "механіку".

В автомобілях Хонда вже багато років використовується АКПП. На відміну від багатьох інших компаній, Виробник Honda використовує свої розробки в області АКПП. Також є авто, в які АКПП встановлені не власного виробництва, а взяті у інших виробників. Хонда має безліч АКПП, які встановлюються на авто різного класу. "Автомати" Honda, які випускалися з 1995 по 2003 рік, вимагають дуже якісне масло. Рекомендується заливати масло зі спеціальними характерістікамі. Неякісне масло може посилити знос компонентів автоматичної коробки за рахунок перегріву. При поломці АКПП для деяких моделей простіше купити контрактний АКПП, а не робити ремонт за допомогою заміни окремих запчастин.

Хюндай, як і багато виробників, встановлює автоматичні коробки передач на автомобілі власного виробництва. «Автомат» Хюндай має хорошу надійність і не вимагає втручання протягом довгого часу. При проходженні певного пробігу по регламенту потрібно міняти масло. Погане обслуговування авто Hyundai може стати причиною поломок АКПП. Власник може зіткнутися з проблемою в будь-який момент. Конструкція АКПП Hyundai складна і складається з багатьох компонентів. Заміна комплектуючих АКПП Hyundai може бути дорожче, ніж вартість контрактного "автомата". Наприклад, щоб розібрати гідротрансформатор, потрібно зняти АКПП, щоб знайти проблему. Контрактна АКПП Hyundai - правильне рішення по співвідношенню ціни і якості.

Виробник Kia подбав про різні речі, тому АКПП можливо обслуговувати самостійно. Власники отримують АКПП з хорошим ресурсом. Це важливо для автомобілістів, які вчасно обслуговують автомобіль і нікому не довіряють в цьому питанні. Якщо завжди стежити за станом АКПП Кіа і вчасно її обслуговувати, то вона прослужить від 250 до 400 тис. км. Поломки АКПП на б/в авто Кіа зустрічаються не часто, але, все ж, вони є. Несправності можуть проявитися у вигляді поштовхів при зміні передачі або повільного перемикання. Потрібно не забувати про своєчасну заміну масла, яка потрібна за регламентом. При щоденному використанні авто в місті робочу рідину АКПП потрібно міняти раніше, ніж вимагає регламент обслуговування.

Автоматичні коробки передач Toyota в усі часи були популярні, завдяки своїй надійності. Ресурс АКПП Тойота не можна назвати відразу, але якщо вчасно обслуговувати коробку передач, вона зможе радувати власника автомобіля протягом тривалого часу (300-500 тис. Км.). Але поломок неможливо уникнути, так як елементи конструкції АКПП мають свій ресурс. Багато АКПП Тойота не мають в конструкції складних механізмів, що можуть стати причиною серйозної проблеми. Авто Тойота не часто потрапляють в ремонтну майстерню, поломки відбуваються в основному через неправильну експлуатацію. Велика частина Toyota не мають електроніки в АКПП, діагностика і ремонт коробки не будуть складними.

Коробки для європейців (список марок Opel, Peugeot, Volkswagen та ін.)

Компанія Opel встановлює класичні АКПП, які мають в своїй конструкції гідротрансформатор в парі з одним зчепленням. Вони встановлюються на бензинові двигуни об'ємом від 1.4 до 2.2 л і на дизельні мотори. АКПП Опель не складні в обслуговуванні і радують своїх власників надійною роботою.

Купівля нової АКПП Opel може обійтися у велику суму. Ремонт теж є не кращим вибором. Конструкція автоматичної КПП набагато складніше "механіки". Якщо немає потрібного обладнання, інструментів і професійних фахівців, буде дуже складно виконати якісний ремонт.

В автомобілях Peugeot встановлюються АКПП власної розробки та інших виробників. Їх власні АКПП - надійні трансмісії, які мають загальну особливість - вони не переносять досить високих і досить низьких температур. Peugeot заявляють, що їх АКПП мають більше 100 тис. км ресурсу. Якщо не перегрівати АКПП Peugeot, то вона зможе прослужити тривалий період. Також не дуже добре АКПП Пежо переносить холод. Після довгого простою необхідно добре прогріти автомобіль перед початком руху. Якісна робоча рідина АКПП дуже важлива. Вона регулює внутрішню температуру АКПП охолодженням або нагріванням при необхідності. Виробник радить міняти робочу рідину від 20 до 60 тис. км пробігу.

АКПП Volkswagen - розробка німецького виробника. АКПП VW Jetta була вдалою і її почали запозичувати інші компанії, які виготовляють легкові автомобілі. Такий тип АКПП встановлюється в Audi, Seat, Skoda. АКПП деяких моделей Фольксваген нагадують по своїй роботі МКПП. Конструкція має первинний і вторинний вал, синхронізатори, муфту. Процес зчеплення відбувається без дій водія. Конструкція дозволяє плавно перемикатися між швидкостями, автомобіль набирає робочі обороти швидше, тому що зменшуються паузи між перемиканням швидкостей. Серед переваг АКПП VW є плавне перемикання швидкостей, економія палива, зменшення часу розгону, довгий строк експлуатації трансмісії. Недолік АКПП Фольксваген - часта заміна блоку управління.

Переваги контрактних АКПП

Одним з найголовніших плюсів контрактної автоматичної коробки передач є вартість, так як вона набагато нижча за вартість нової коробки передач або капітального ремонту КПП. Для установки не завжди потрібне звернення в ремонтну майстерню. Установка можлива без розбору АКПП. Також, завдяки не дуже великим пробігам, ресурс контрактних АКПП порадує власників в подальшій експлуатації після заміни коробки автомат.

Останні статті: