Авто на розборку - Opel Astra (H) (Опель Астра)

Авто на розборку - Opel Astra (H) (Опель Астра)

Надійшов на розборку Opel Astra (H) 2007 року.

В наявності є безліч запчастин з даної моделі.

Основні характеристики:

  • Рік випуску: 2007 р.;
  • кузов: універсал;
  • об'єм двигуна: 1.6;
  • код мотора: Z16XER;
  • тип палива: бензин.

Авто без пробігу по Україні. Розібраний в Італії. Гарантія на всі запчастини 14 днів. Доставка здійснюється по всій Україні.

Компанія Opel завжди намагається зробити свої автомобілі економічними у всіх аспектах. У новому поколінні відповідала сучасним вимогам споживачів: всередині машини стало набагато просторіше, комфортною і більш економічною. Багатьом цей авто сподобався за простоту конструкції, а також він відповідав усім європейським вимогам безпеки.

силові агрегати

Opel Astra (H) комплектувався великою різноманітністю моторів: бензинові - 1.4, 1.6, 1.8, 2.0 а також дизельними - 1.3, 1.7, 1.9. Всі двигуни славляться високою надійністю, але приблизно кожні 100 тисяч кілометрів пробігу потрібна невелика профілактика. Найнадійнішим показав себе 1.4 бензиновий мотор, але зважаючи на малу потужності даного агрегату він не користувався особливою популярністю у автолюбителів. У бензинових двигунах 1.6 і 1.8 досить швидко забивається клапан EGR і каталізатор.

Дизельні мотори надійніше, але більш вибагливі до якості палива і мастильних матеріалів. З недоліків можна відзначити малий ресурс фільтр сажі і двомасових маховика. Ознаками цих дефектів є вібрації і стукіт при перемиканні передач.

Трансмісія

В Опель Астра встановлювалося три види коробок передач - автоматична, механічна і роботизована. Найнадійнішою по праву вважається механіка. Єдине, за що можна дорікнути МКПП, так тільки за відсутність синхронізаторів, через це не завжди коректно включається задня передача. З недоліків, з якими стикаються власники автомобілів з механікою, можна виділити текти заднього сальника коленвала і невеликий ресурс підшипника вторинного валу.

АКПП славиться ривками і смикання під час перемикання передач, але, бояться цього не варто, так як це не поломка, а особливість роботи трансмісії. Найпоширеніша проблема АКПП - витік охолоджуючої рідини в гідроконтурі коробки, після чого відбувається повна відмова агрегату. При відмові автонейтралі, скоріше за все, допоможе чистка жиклера в коробці. При переході в аварійний режим коробка працює тільки на четвертій передачі. Роботизована трансмісія, дуже примхлива і вимагає до себе уваги кожні 15000 км пробігу (ТО і регулювання зчеплення).

Підвівши підсумки можна виділити такі переваги автомобіля як великий вибір типів кузова, просторий і зручний салон і економічні мотори. З недоліків же можна відзначити жорстку підвіску і малий ресурс роботизованою коробки передач.

Останні статті: