Авто на розборку - Citroen C4 2006

Авто на розборку - Citroen C4 2006

Надійшов на розборку Citroen C4 2006 року.

В наявності є безліч запчастин з даної моделі.

Основні характеристики:

  • Рік випуску: 2006
  • Двигун: KFU 1.4
  • МКПП: 2222RL
  • Кузов: хетчбек

Хетчбек Citroen C4 був першим автомобілем, який продемонстрував, що Citroen заново відкрив для себе новаторський дизайн. Після сумної Xsara, C4 безпомилково впізнають - як всередині, так і зовні завдяки деяким унікальним конструктивним особливостям. Як і більшість автомобілів Citroen, він дуже зручний і добре поглинає нерівності, але, на жаль, C4 поступається в деяких ключових областях. Якість інтер'єру залишає бажати кращого, і він не здається особливо добре зібраним, також посилене рульове управління і нечітка коробка передач означають, що їздити на ньому не приємно.

У вересні 2008 року він був модернізований з новим капотом і фарами, повторюючи стиль C5 2008 року, а також був поліпшений інтер'єр.

Всі автомобілі в стандартній комплектації мають шість подушок безпеки (фіксоване рульове колесо означає, що подушка безпеки водія являє собою особливу конструкцію, яка, як кажуть, забезпечує кращий захист), АБС, електронний розподіл гальмівних зусиль, допоміжне гальмування і система натягу ременів безпеки.

Мінімалістична компоновка і гладка приладова панель виглядають добре, як і вмонтований приладовий ЖК-дисплей, на якому відображається інформація про швидкість, температуру двигуна, деталі поїздки та рівень палива.

Кермо багатофункціональне і містить елементи управління радіо, поїздками і круїз-контролем, однак розташування кнопок не дуже чітке. На жаль, ці функції не можуть приховати того факту, що якість залишає бажати кращого. 

Використовується безліч різних пластиків, жоден з яких не особливо хороший, а перемикачі здаються дешевими. Оновлені автомобілі 2008 року випуску отримали м'яку текстуру на приладовій панелі, а тахометр перенесений на напівпрозорий центральний дисплей.

Citroen C4 отримав три бензинових двигуна (1,4-літровий, 1,6-літровий і 2,0-літровий) і три дизеля (1,6 HDi з двома виходами 92 і 110 к.с. плюс 2,0 HDi). Базова модель 1.4i має 90 к.с. і добре подходить для їзди по місту, але на автомагістралі стає трохи захеканий, тому найкращим варіантом є 1,6-літровий двигун потужністю 110 к.с.

Дизелі більш вражаючі, особливо 1,6 HDi початкового рівня, який пропонує пристойну продуктивність. 2.0 HDi плавний і енергійний, з великим тяговим зусиллям на середніх оборотах, тому він з радістю з'їдає кілометри автостради, а обгін легкий, оскільки потужність включається саме тоді, коли це необхідно. Влітку 2006 року була представлена автоматична коробка передач EGS (або Electronic Gearbox System).

Останні статті: