Як часто ремонтувати підвіску

Як часто ремонтувати підвіску

Підвіска автомобіля призначена для того, щоб переміщати колеса в різні боки, не змінюючи при цьому напрямку машини. Також вона служить для безпечної і плавної їзди, не дозволяючи транспортному засобу нахиляться при розгоні, поворотах і гальмуванні. Елементи підвіски виконують такі завдання. Забезпечують комфорт при пересуванні, регулювання кузова при різних маневрах, зменшують навантаження на колеса і створюють оптимальний рівень рульового управління.

Комплектуючі підвіски автомобіля

Конструкція складається з таких складових як:

  • Пружини - мінімізують навантаження при їзді по неякісному дорожньому покриттю з ямами і купиною. Найпоширенішими вважаються торсіони і кручені пружини.
  • Демпферні елементи. Це амортизатори, які бувають різних типів. Пневматичні, магнітні, масляні та інші. Служать для поглинання ударів і тряски під час їзди.
  • Напрямні. Відповідають за правильне положення коліс під час маневрів, пересування по прямій і в поворотах. Виконують все це важелі і поперечна тяга.
  • Стабілізатори, запобігають переворот авто на різких поворотах.
  • Кульові опори, служать для з'єднання важеля ПА і маточини коліс. При несправності колеса можуть бути вивернуті назовні і завал автомобіля на одну зі сторін.
  • Сайлентблоки, являють собою втулки з гумовими вставками, які виконують роль шарнірів.

Причини поломки підвіски

Поломкою і виходом з ладу підвіски можуть стати безліч причин і факторів. Найпоширенішими з них вважаються:

  • Знос через вплив постійних навантажень, протягом довгого терміну служби приходять в непридатність гумові компоненти підвіски, знос металу.
  • Необережний стиль водіння. Одна з найчастіших причин виходу з ладу підвіски. Перевищена швидкість, різкі маневри, все це знижує термін служби підвіски.
  • Погана якість або брак комплектуючих підвіски.
  • Погане технічне обслуговування або його тривала відсутність.

Ознаки несправності підвіски

  • Змішення машини на праву або ліву сторону при рівному положенні керма, через що доводиться постійно підрулювати.
  • Сильне розгойдування кузова при обгоні, прискоренні або різких поворотах і гальмуванні.
  • З'являються вібрації під час руху автомобіля, вона поширюється ну рульове колесо, кузов та інші елементи.
  • Стук та інші сторонні звуки підвіски при наїзді на перешкоди або нерівному дорожньому покриттю.
  • Прискорений або нерівномірний знос покришок.

Існують і інші види пошкоджень, в залежності від конструкції і особливості підвіски, сліди підтікання рідини або її присутність на амортизаторах.

Перевірка підвіски на несправність

З першого погляду може здатися що перевірка підвіски - це складний процес, для якого потрібні великі технічні знання і спеціалізоване обладнання. Насправді це можна провести і самостійно, не звертаючись на СТО або спеціальний сервіс. У більшості випадках на авто встановлюється підвіска McPherson. Найдорожчою її частиною вважаються амортизатори і стійки. Далі, за складністю заміни, - це сайлентблоки і важелі. Простіше і дешевше всього вийде поміняти шарові опори. Спершу при перевірці варто оглянути пильовики і гумові чохли, потім приступити до сайлентблоків і кульових опор. Потім, варто оглянути кріпильні болти і наконечники рульової тяги. При виявленні пошкодженої запчастини її слід негайно замінити.

Також огляньте гумові ущільнювачі, на них не повинно бути тріщин і механічних пошкоджень. Особливу увагу зверніть на запчастини, які прилягають до кузова, варто бути особливо уважним так як видимість досить погана.

Якщо є проблеми з амортизаторами, то першою ознакою цього стануть патьоки масла. Варто замінити їх перш, ніж з'являться сторонні звуки при розгойдування машини. Якщо авто сильно розгойдує при русі, це також означає що з амортизаторами спостерігається проблема, і набагато серйозніше ніж у першому випадки.

При великому зносі, пружини починають просідати - у цьому випадку варто звернути увагу на посадку автомобіля. Якщо вона нижче, ніж повинна бути, це сигнал про спрацювання пружин амортизаторів. І при цьому стає неможливим регулювання розвалу коліс.

Для огляду кульових опор потрібна оглядова яма, це трохи складніше, тому що для цього потрібно заглянути безпосередньо під машину. При натисканні на сайлентблоки зверніть увагу на їх переміщення. Відсутність люфтів і пошкоджень та зносу гуми - ознака їх справності і коректної роботи.

Перевірка підшипників буде трохи простіше. Щоб дізнатися в якому вони стані, потрібно буде розгойдати авто вгору і вниз. Якщо підшипники зношені, то будуть спостерігатися люфти. З справними підшипниками має бути один рух вгору і вниз під час розгойдування.

Ціни на нові оригінальні комплектуючі підвіски досить високі. І багато автолюбителів віддають перевагу відремонтувати вже наявну підвіску. Але це не завжди доцільно. Кращим вибором стане придбання оригінальних б/в автозапчастин. Однак і в цьому випадку слід бути дуже обережним. Тому що великий шанс натрапити на неякісну деталь або недобросовісного продавця. Тому брати такі запчастини слід тільки у перевірених і надійних компаній-продавців, які мають позитивні відгуки і довгий термін існування на ринку.

Компанія Euromotor знаходиться на ринку з 2012 року, має велику клієнтську базу і безліч позитивних відгуків. Ми пропонуємо нашим клієнтам величезний вибір контрактних б/в автозапчастин за доступними цінами. У нас ви знайдете безліч комплектуючих для підвіски на більшість марок і моделей автомобілів. Наші менеджери допоможуть вам підібрати запчастини конкретно під вашу машину. Перед продажем весь товар проходить огляд на наявність дефектів. Здійснюємо доставку в найкоротші терміни в усі міста і області України. Даємо гарантію на весь асортимент протягом чотирнадцяти днів. Склад видачі розташований в Києві.

Останні статті: