Гарантія та повернення товарів

На установку і перевірку б/в автозапчастин надаємо гарантію 14 днів зо дня покупки!

При установці б/в Двигунів, МКПП, АКПП на СТО наших партнерів, надаємо розширену гарантію до 30 днів з дня покупки!

Двигуни, автоматичні коробки передач (АКПП), роботизовані коробки перемикання передач, коробки передач варіаторного типу, форсунки паливні, паливні насоси високого тиску (ТНВД), кермові рейки електричні, дросельні заслінки електронні, блоки управління електронні повинні встановлюватися тільки в спеціалізованих центрах або станціях технічного обслуговування (СТО). У разі повернення, даний товар обов'язково повинен супроводжуватися висновком спеціаліста про несправності (на фірмовому бланку з реквізитами та печаткою) і копією ліцензії СТО, що дозволяє здійснювати даний вид робіт.

  1. Піклуючись про якість пропонованої нами продукції:

- ми ретельно перевіряємо зовнішній стан всіх запчастин, на відповідність нормі та наявність механічних несправностей, і тільки після цього видаємо або відправляємо клієнту;

- якщо при перевірці виявлені дефекти запчастини, тоді робимо фото або відео і відправляємо клієнту будь-яким доступним способом (Viber, WhatsApp, MMS, на пошту і т.д.) та інформуємо клієнта;

- клієнти, в свою чергу, повинні також переконатися в тому, що їх замовлення відповідає всім умовам за кількістю, якістю та зовнішнім виглядом. У разі якщо якась частина товару, або цілком, не влаштовує клієнта через брак, в цьому випадку можна вимагати обміну, якщо він є в наявності. Якщо ж несправності не були виявлені, на товар ставляться гарантійні мітки, які означають, що претензій до якості і справності немає.

  1. Порядок оформлення повернення автозапчастини:

- клієнт подає заяву на повернення запчастини;

- ми розглядаємо заяву протягом 1 робочого дня на відповідність гарантійного випадку;

- повідомляємо клієнтові адресу для відправки повернення;

- приймаємо автозапчастину, робимо огляд на наявність міток, пошкоджень і т.д;

- вивчаємо документ укладення техстанції про непрацюючу деталь, де ремонтувався автомобіль;

- якщо автозапчастина вимагає спеціальної перевірки на відповідному обладнанні - віддаємо на перевірку (стартери, генератори, форсунки, ТНВД);

- якщо випадок гарантійний, тоді ми здійснюємо безкоштовний обмін запчастини або ж повертаємо гроші клієнту протягом 1-2 днів.

- в разі повернення придбаного товару, витрати клієнта, пов'язані з його установкою і транспортуванням, компанія не компенсує.

  1. Гарантія не поширюється на такі випадки:

- деталі кузова, оптику, скло та інші автозапчастини, стан яких можна візуально визначити за їх зовнішнім виглядом в момент покупки (решітки, накладки, молдинги, декоративні деталі інтер'єру і т.д.);

- закінчився гарантійний термін;

- з причини відсутності нанесеного маркування продавцем (якщо маркування, або значна частина її, була видалена в процесі мийки автозапчастини або її експлуатації);

- автозапчастина розбиралася, тобто було ушкоджене нанесене маркування продавцем;

- автозапчастина була встановлена (експлуатувалася) з порушеннями правил або технологій установки (експлуатації);

- автозапчастина після продажу отримала серйозних пошкоджень (ударів, деформацій, замикань і ін.);

- відсутній висновок, або копії ліцензії СТО, при поверненні автоматичних КПП і електронних блоків управління;

- автозапчастина з дефектом, про який покупець був попереджений заздалегідь (тобто, підставою для повернення, даний дефект бути не може);

- при покупці КПП або двигунів, гарантія не поширюється на: ремені ГРМ, ролики, сальники і прокладки.