Що робити якщо гуде насос гідропідсилювача керма

Що робити якщо гуде насос гідропідсилювача керма

Гідропідсилювач керма (ГПК) забезпечує легке і м'яке керування транспортним засобом під час руху. Найголовнішим компонентом системи гідропідсилювача керма є насос гідропідсилювача. Він необхідний для того, щоб підтримувати необхідний тиск в системі рульового управління за допомогою робочої рідини. Це елемент задіяний постійно при їзді на дорозі і навіть коли автомобіль заведений і стоїть на місці.

Насос ГПК забезпечує не тільки комфорт, але і безпечну поїздку на кожному автомобілі, що впливає на швидкість виконання маневрів. Насос ГПК - це величезний помічник будь-якого водія. Він завжди допомагає швидше і легше діяти в момент повороту рульового колеса. Стабільна і надійна їзда залежить від якісного ТО, тому потрібно стежити за якістю олії, яке призводить насос гідропідсилювача керма в роботу.

Для того щоб забезпечити тривалу роботу ГУР, потрібно вчасно проводити якісне техобслуговування. В такому випадку ГПК не надаватиме проблем протягом 10-12 років. Несправності насоса ГПК можуть привести до різних проблем кермового управління:

  • туге обертання кермового колеса;
  • биття керма при русі;
  • гуде насос гідропідсилювача керма;
  • витік робочої гідравлічної рідини ГПК.

Проблеми, які описані вище, змушують власника автомобіля замислитися про ремонт гідропідсилювача керма.

Гуде ГПК: причини виникнення гулу

Гуде гідропідсилювач керма - що робити? Система гідропідсилювача керма згодом вимагає втручання, коли виникають якісь проблеми. Ознак цього може бути багато, але однією з найчастіших причин буває гул при роботі ГПК. Чому гуде гідропідсилювач керма? Гул гідропідсилювача може бути викликаний такими речами:

  • потрапляння повітря в систему гідропідсилювача керма;
  • Не герметизована система (може витікати робоча рідина);
  • неправильна кількість робочої рідини;
  • шум гідропідсилювача на непрогрітому автомобілі;
  • потрапляння бруду в робочу рідину;
  • вихід з ладу окремих компонентів системи гідропідсилювача керма;
  • гул в гідропідсилювачі керма при повному повороті рульового колеса.

Як продовжити термін служби ГПК?

Повітря може потрапити в систему ГПК тоді, коли відбувається заміна рідини гідропідсилювача. Щоб прибрати повітря, потрібно перевірити цілісність системи і прокачати її.

Витікання рідини може з'явиться через зношування гумових ущільнень системи гідропідсилювача керма або тріщин в трубках, по яких проходить рідина. Проблема вирішується заміною на справні запчастини.

Якщо немає потрібної кількості рідини в бачку ГПК, то потрібно долити її до рекомендованого рівня. Після цього необхідно простежити за тим, чи немає витоків рідини гідропідсилювача під час експлуатації автомобіля.

Шум гідропідсилювача на непрогрітому автомобілі може бути викликаний через вихід з ладу валового кільця насоса ГПК або тріщин на трубках низького тиску.

Якщо з'являється бруд в рідини гідропідсилювача, потрібно повністю злити рідину, промити систему ГПК, а вже потім залити нове масло. Після цього необхідно прокачати систему гідропідсилювача керма.

Чому гуде ГПК в крайніх положеннях

Поворот рульового колеса завжди надає навантаження насосу гідропідсилювача керма. Але коли колеса автомобіля вивернуті повністю вправо або вліво, то в цей момент насос гідропідсилювача керма отримує найбільше навантаження і може видавати характерні звуки. Але важливо вміти відрізняти характерні звуки від тих, які сповіщають про несправність насоса ГПК. Якщо аварійні звуки все ж таки з'явилися, то потрібно чим швидше зробити діагностику системи ГПК, щоб визначити проблему. Для цього потрібно оцінити працездатність насоса, перевірити кількість робочої рідини, а також перевірити стан і натяг ременя приводу насоса гідропідсилювача.

Поради по експлуатації гідропідсилювача керма

Система гідропідсилювача керма, як і всі інші компоненти, з яких складається автомобіль, має певний ресурс, але при цьому вимагає правильного обслуговування для надійної експлуатації. Основними елементами гідропідсилювача керма є ремінь приводу ГПК і трубки.

Гідропідсилювач керма може перестати функціонувати через те, що станеться обрив ременя приводу ГПК або трапиться розгерметизація в результаті появи тріщин трубок, по яких проходить рідина.

Власник повинен стежити за станом ременя або за тим, натягнутий чи приводний ремінь. Коли ремінь погано натягнутий, може з'явитися значна віддача на кермове колесо. Це відбувається в основному тоді, коли автомобіль починає рух і водій докладає більше зусиль для того, щоб виконати поворот кермового колеса.

Потрібно завжди перевіряти рівень мастила ГПК і його станом. Якщо рівень рідини нижче рекомендованого, потрібно долити рідину і простежити, чи немає витіку. В іншому випадку це може викликати перегрів механізму кермового управління через недостатню кількість рідини в системі. Також це, ймовірно, буде причиною того, що гуде насос гідропідсилювача.

Якщо в рідині присутній бруд, то потрібно відразу ж її замінити. Використовувати потрібно саме те масло, яке рекомендує виробник автомобіля.

Коли відбувається процес доливання або заміни робочої рідини, потрібно постійно прибирати повітря для того, щоб система змогла правильно і надійно функціонувати.

Час від часу потрібно виконувати перевірку цілісності системи гідропідсилювача керма, так як вона може бути розгерметизована. В такому випадку рівень масла буде зменшуватися і з'явиться повітряна пробка в системі ГПК.

Ремонт або заміна ГПК

Насос ГПК - дуже важливий елемент будь-якого автомобіля. Коли з'являється несправність насоса гідропідсилювача керма, керування автомобілем стає досить важким. У більшості випадків це помітно тоді, коли автомобіль їде на невисокій швидкості. Робота насосу ГПК залежить від загального пробігу транспортного засобу. Згодом, насос гідропідсилювача керма не може виконувати своє призначення ідеально, оскільки компоненти системи зношуються в процесі експлуатації.

Тривалість роботи насоса гідропідсилювача керма автомобіля залежить від того, як проходить процес експлуатації. Власникам завжди необхідно пам'ятати про те, що від них самих залежить те, як довго зможе пропрацювати гідропідсилювач керма. Вчасно провести технічне обслуговування системи ГПК - запорука надійної і тривалої роботи всієї системи.

Але так як ресурс насоса ГПК не вічне, проблеми можуть спіткати власників в самий невідповідний час.

Часто насоси гідропідсилювача керма можна відремонтувати тільки тоді, якщо поломка була невелика. В іншому випадку потрібно буде витратитися на те, щоб повернути систему гідропідсилювача керма до стабільної роботи. Виникає питання: насос ГПК - ремонт або заміна? Повна реставрація насоса ГПК або купівля нової запчастини - прекрасний хід, але не всі мають достатньо фінансових можливостей. Завдяки цьому, багато хто вважає за краще купити контрактну запчастину замість того, щоб зробити ремонт насоса ГПК.

Останні статті: