Авто на розборку - Renault Master
Надійшов на розборку Renault Master 2007 року.
В наявності є безліч запчастин з даної моделі.
Основні характеристики:
- Рік випуску: 2007
- Двигун: G9U 650 2.5 DCI
- МКПП: PF6006
- Кузов: фургон
Master - це найбільш велика пропозиція в лінійці фургонів Renault. Ця версія була популярним і універсальним фургоном, що пропонувався в широкому діапазоні конфігурацій для задоволення більшості потреб. Він міцний і надійний, а спеціалізована мережа комерційних автомобілів Renault забезпечує надійність, щоб завжди бути в дорозі. На дорозі Master відрізняється впевненою керованістю, а додаткова система пневматичної підвіски допомагає підтримувати стійкість при будь-яких умовах навантаження. Всі моделі поставлялися з дизельними двигунами.
Версії з короткою колісною базою пропонувалися з 1,9-літровим агрегатом потужністю 80 л.с. Однак більшість моделей оснащено агрегатами об'ємом 2,5 або 3,0 літра в різних варіантах потужності. Існують версії 2.5, потужністю 100 і 120 к.с., а 3,0-літровий агрегат має 140 к.с. Всі моделі оснащені п'ятиступінчастою коробкою передач, а два найпотужніших агрегату можуть бути оснащені шестиступінчастою механічною коробкою передач. 2,5-літровий двигун пропонувався також з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач. Нарешті, серія Master в основному оснащена переднім приводом, але були і версії з заднім приводом для тих, хто перевозить особливо важкі вантажі.
Кабіна, розташована в два або три ряди, забезпечує комфортні умови для водіння і оснащена великою кількістю обладнання. Важіль перемикання передач виступає з приладової панелі, поруч з рульовим колесом, і є регульований підлокітник для водія. Рульове колесо не регулюється, але діапазон руху сидіння хороший. Всі моделі оснащені електричними склопідйомниками, програвачем компакт-дисків і бортовим комп'ютером. Доступні корисні опції, включаючи датчики паркування заднього ходу, супутникову навігацію, круїз-контроль і підготовку для мобільного телефону. Додаткове багатофункціональне сидіння забезпечує корисне місце для зберігання речей під подушками.
Моделі оснащені гальмами з АБС з електронним розподілом гальмівного зусилля і системою допомоги при гальмуванні для забезпечення оптимального гальмівного зусилля, а також системою попередження про ремені безпеки водія і подушкою безпеки водія. Подушка безпеки пасажира була необов'язковою. Сигналізація та імобілайзер були стандартними для всієї лінійки автомобілів.