Авто на розборку - Mercedes M-Class

Авто на розборку - Mercedes M-Class

Надійшов на розборку Mercedes M-Class 2002 року.

В наявності є безліч запчастин з даної моделі.

Основні характеристики:

  • Рік: 2002
  • Двигун: OM 612.963 2.7 CDI
  • Вид палива: дизель
  • АКПП: 722661
  • Кузов: позашляховик

Mercedes M-class зовсім інший. Важко уявити собі більший крок вперед у порівнянні з його попередником, утилітарним G-Wagen.

Хоча спочатку якість інтер'єру була невизначеною, M-клас перетворився на надійного конкурента Range Rover і до випуску BMW X5, Мерседес був найвищий вияв міського шику 4x4. М-клас, який частіше можна побачити на вулицях ніж на пагорбах бездоріжжя, є дуже здібним автомобілем як на дорозі, так і поза нею.

Варіанти моделі 5 дв. 4x4 дизель: 2.7, 3.2, 4.3, 5.0, 5.5 ML270 CDi, ML320, ML430, ML500, ML55 AMG.

Варіантів механічної коробки передач не було, хоча п'ятиступінчаста автоматична коробка передач була випробуваною і перевіреною коробкою на автомобілях E і S-класу.

Першою моделлю, випущеною в Великобританії, була ML320, що дебютувала в червні 1998 року за відносно дешевою ціною в 34 445 фунтів стерлінгів. Через чотири місяці за ним прослідував сміливий ML430 з двигуном V8, який продавався за ціною 42 465 фунтів стерлінгів.

M-клас, безсумнівно, міцно увійшов в категорію преміальних повнопривідних автомобілів, але його ціна значно нижча за Range Rover з еквівалентною специфікацією, тому ML320 продається приблизно на тому ж рівні, що і топовий Jeep Grand Cherokee.

У 2000 році був запущений ML270CDi. Цей дизельний M-клас був частковою реакцією на успіх конкуруючих дизельних пропозицій, і при ціні 28 840 фунтів стерлінгів дешевше свого найближчого конкурента Range Rover на 11 000 фунтів стерлінгів. ML55 AMG також завдав удар по BMW X5. 

У 2001 році Мерседес M-класу вдосконалився. Більш агресивний дизайн передньої частини відразу кинулася в очі, завдяки рестайлінгу фар і бамперу. Як і у A-класу того часу, центральна консоль відображала дизайн моделі S-класу, в той час як другорядні елементи управління були прикрашені хромованими і червоними деталями. Пасажири задніх сидінь отримали можливість користуватися власними управлінням вентиляцією, а також отримали пару подвійних підстаканників.

Абсолютно новий M-Class з'явився на вулицях в 2005 році.

Стандартне обладнання включає в себе кондиціонер, подвійні передні і бічні подушки безпеки, стереосистему преміум-класу, ABS, круїз-контроль, сигналізацію, імобілайзер і відмінну програму електронного контролю стійкості Mercedes. Розкішний пакет за додаткову плату включає шкіряні сидіння з електроприводом і дерев'яне оздоблення салону. 

Крім перевірки структурної цілісності деяких внутрішніх деталей, з майже новим M-класом особливо немає про що турбуватися. Перевірте днище і нижню частину передніх і задніх обшивок на наявність пошкоджень, оскільки скромний дорожній просвіт в 213 мм і шарнірне зчленування коліс M-класу не відповідають аналогічним Range Rover.

Більш високі шини і кузов створюють невелике коливання в поворотах, але враження від водіння не такі вже й далекі від, скажімо, універсала E-класу. Врівноваженість M-класу вельми вражаюча. Більшість автомобілів M-класу використовувались тільки на дорозі.

Останні статті: