Авто на розборку - Audi A6 (C6)
Надійшов на розборку Audi A6 (C6) 2006 року. В наявності є безліч запчастин з даної моделі.
Основні характеристики:
- Рік випуску: 2006
- Двигун: BMK 3.0 tdi
- АКПП: HKG
- Кузов: седан
Седан Audi A6 2004 став першою моделлю компанії, в якій використовувалася вже знайома смілива решітка радіатора. Audi пропонує більше внутрішнього простору, ніж його основні конкуренти, і широкий спектр ефективних дизельних двигунів. Це хороший вибір, якщо потрібен місткий, але економічний представницький седан. Внутрішнє оздоблення максимально наближена до досконалості, і існує величезний вибір опцій, які надають A6 відчуття хай-тек.
Однак, як це часто буває з Audi, їзда занадто жорстка, що тільки частково вирішує додаткова пневматична підвіска, в той час як рульове управління легке, що дає дуже мало зворотного зв'язку на дорозі. У жовтні 2008 року модельний ряд було оновлено за допомогою тонких зовнішніх налаштувань (включаючи світлодіодні задні ліхтарі) і більш ефективних двигунів.
Задоволення водія - ключова особливість лінійки A6, і автомобіль виграє від більш швидкої рульової рейки при збереженні налаштувань підвіски. Якість салону залишається на вищому рівні, але тут є трохи більше стилю і колірного контрасту, Audi нарешті усвідомила, що зовнішній вигляд темного пластика був просто занадто відповідним для дев'яностих, щоб бути актуальним в наші дні. Пройшли ті часи, коли базові моделі A6 оснащувалися жалюгідними двигунами. Це не вплинуло на імідж Audi, і модель Mk3 оснащена тільки двома чотирициліндровими двигунами: це грубуватий 2,0-літровий турбодизель TDI потужністю 138 к.с. і 2,0-літровий турбодизель FSI Turbo потужністю 168 к.с. Крім цього, модельний ряд складається виключно з двигунів V6 і V8, починаючи з 2,4-літрового V6 потужністю 177 к.с. Далі йдуть 2,7-літровий і 3,0-літровий турбодизель TDI потужністю 180 к.с. Потім є 3,2-літровий бензиновий двигун V6 FSI потужністю 255 к.с. На вершині діапазону - 4,2-літровий V8 потужністю 335 к.с.
Як зазвичай у Audi є вибір між передньопривідними і повноприводними варіантами Quattro, а варіанти коробки передач поширюються на шестиступінчасту механічну коробку передач, автомат Tiptronic і Multitronic CVT. Всі моделі виграють від двохважелової передньої підвіски і багатоважелевої задньої підвіски. Це змушує забути спогади про грубу задню ось з торсіонною балкою, яку традиційно використовують передньопривідні моделі A6.