Авто на розборку - Renault Scenic (II)

Авто на розборку - Renault Scenic (II)

Надійшов на розборку Renault Scenic 2003 року. В наявності є безліч запчастин з даної моделі. 

Основні характеристики: 

  • pік випуску: 2003 р.; 
  • кузов: мінівен; 
  • об'єм двигуна: 1.9 dCi; 
  • код мотора: F9Q 812; 
  • тип палива: дизель. 

Авто без пробігу по Україні. Розібраний в Італії. Гарантія на всі запчастини 14 днів. Доставка здійснюється по всій Україні.

Рено Сценик 2 (Renault Scenic) - компактвен класу С французької компанії «Renault». Вперше Сценик з'явився 13 років тому, і, з тих пір, він по праву зветься одним з найбільш футуристичних компактвенів на ринку. Цей автомобіль навряд чи підійде любителям палити гуму в світлофорних гонках і розсікати по нічному місту на максимальних обертах. Ця машина буде цікава тим, хто звик їздити по вихідним за місто, причому не один, а великою сім'єю, а також для тих, хто більше цінує в машинах практичність і комфорт, а не зовнішній вигляд і великий обсяг двигуна.

У лінійку силових агрегатів Рено Сценик 2 увійшли не тільки бензинові, а й дизельні двигуни. 

Бензинові: 

1.4 (98л.с.), 

1.6 (105, 111 і 113 к.с.), 

2.0 (136 і 165 к.с.). 

Дизельні: 

1.5 (80, 86, 100, 10б), 

1.9 (115, 120 і 130 к.с.), 

2.0 (110, 150 і 160 к.с.). 

Всі силові агрегати оснащені ремінним приводом ГРМ, заміну ременя з направляючими і натяжними роликами рекомендують проводити кожні 60000 км пробігу. Для заміни елементів ГРМ бажано звертатися до досвідчених фахівців - справа в тому, що шків має безшпоночну посадку, і, якщо не дотягнути кріпильний болт, шків може провернутися, тим самим спровокувати фатальну зустріч клапанів з поршнями. Демпферний шків коленвала служить 150-200 тис. Км. Про проблеми з демпфером підкаже торохтіння, скрегіт в районі двигуна, який зникає при натисканні на педаль зчеплення. Одночасно з ременем ГРМ рекомендується міняти і помпу, так як дуже часто її ресурс не перевищує 80000 км.

Ще один недуг, який властивий всім моторам - вихід з ладу резистора вентилятора системи охолодження. Симптоми - вентилятор постійно працює на середніх оборотах. Найпоширенішим вважається бензиновий мотор 1.6, його слабким місцем є ненадійність фазорегулятора (з'являється тріск під час запуску холодного двигуна, також, двигун може запускатися не з першого разу) і відмова датчика положення распредвала. Мотор об'ємом 2.0, як і слабший агрегат, не позбавлений проблем з фазорегулятором, крім цього власники відзначають неприємний писк під час роботи двигуна. Причина - особливість роботи мембрани системи вентиляції картерних газів.

На обох силових агрегату не славляться своєю надійністю котушки запалювання, більше всіх поганої слави нажили котушки фірми «Sagem». Якщо двигун перестав запускатися, причина, швидше за все, криється в тому, що окислилися контакти датчика коленвала або тиску фреону в системі кондиціонування (він зав'язаний в загальний ланцюг харчування з іншими датчиками силового агрегату). Обидва двигуни не люблять економного режиму їзди (їзда накатом і т.д.), в результаті такої експлуатації виникають неполадки в системі запалювання - з'являється нагар на свічках. Також, такий режим може спровокувати закоксовку кілець. Термін служби бензонасоса рідко перевищує 100000 км.

дизельні мотори 

Рено Сценик 2 з дизельними силовими агрегатами до нас офіційно не поставлялися. Більшість таких екземплярів були завезені за допомогою перекупок. Як правило, в Європі такі машини купують з пробігом від 150000 км і вище, а у нас на вторинному ринку більшу частину таких авто продають з пробігом 100-120 тис. км. У силового агрегату об'ємом 1.5 літра після 150-200 тис. км пробігу провертає шатунні вкладиші. Симптоми - з'являється стукіт під час запуску холодного двигуна, а, також, при збільшенні оборотів. Щоб уникнути дорогого ремонту вкладиші рекомендується замінити після 150000 км пробігу. Не оминув стороною даний недуг і турбомотор 1,9 DCI, але тут це проявляється на пробігу понад 250000 км. Турбонагнітач надійний і при правильній експлуатації здатний прослужити понад 200000 км. Залежно від року випуску і об'єму двигуна, на автомобіль встановлювали паливні системи різних виробників: Delphi (найкапризніша) - встановлювалася на авто до 2006 року, Siemens - з 2006, Bosch (найнадійніша) - встановлювалася тільки на моторах 1,9 DCI.

Останні статті: